Drage Porečanke i Porečani,
Uskrs je simbol novog početka i novog života, a u našem gradu Uskrs tradicionalno predstavlja buđenje grada, njegovih stanovnika i novi početak za sve nas.
Drago mi je što se ova tradicija nastavlja, a poruka Uskrsa je tu da nas podsjeti na to da uvijek trebamo imati nade, mira, strpljenja i razumijevanja.
Želim vam da ovaj blagdan provedete u krugu svojih najbližih, i na vama najdraži način i neka nam ove godine novi početak i blagdan Uskrsa bude ispunjen zdravljem, vjerom u sebe i u svoje bližnje.
Srićan Vazan-Sretan Uskrs-Buona Pasqua.
Gradonačelnik Grada Poreča-Parenzo Loris Peršurić sa suradnicima
—————————————————————————————————————–
Care Parenzane e cari Parenzani,
Pasqua è il simbolo di un nuovo inizio e di una vita nuova. Nella nostra città la Pasqua ha rappresentato tradizionalmente il risveglio della città, dei suoi abitanti e un nuovo inizio per tutti noi.
Sono lieto che questa tradizione si trasmetta di generazione in generazione, il messaggio della Pasqua serve a ricordarci che dobbiamo avere sempre speranza, pace, pazienza e comprensione.
Auguro a voi tutti di trascorrere questa festività nella cerchia dei vostri cari e che quest’anno il nuovo inizio e la festa della Pasqua siano pieni di salute, di fede in voi stessi e nei vostri cari.
Buona-Pasqua – Sretan Uskrs -Srićan Vazan
Il Sindaco Loris Peršurić con i collaboratori