in

TZ Marčana poziva na obiteljsku biciklijadu u Divšićima

Foto TZ Marčana

LAGANA OBITELJSKA BICIKLIJADA STAZOM 342 DIVŠIĆI – 12. studenog u 11 sati u pratnji vodiča Serđa Peruška

Turistička zajednica Općine Marčana poziva vas ove nedjelje, 12. studenog u Divšiće na rekreativnu obiteljsku biciklijadu stazom 342 Divšići (8 km) u pratnji bike vodiča Serđa Peruška.

Početna točka i okupljanje je u 11 sati na igralištu škole u Divšićima, gdje je i parking za one koji dolaze s vozilima. Biciklistička staza 342 Divšići je lagana kružna staza dužine 8 km koja se prelazi u cca 75 minuta. Pogodna je za cijelu obitelj. Ide iz Divšića u smjeru istoka prema mjestu Filipana. Izlaskom iz mjesta skreće desno, lagano nizbrdo. Nastavlja lagano lijevo nizbrdo. Na raskršću za Šariće vozi se desno. Na Y raskršću skreće desno na makadam. Na raskršću makadama vozi se ravno ka zapadu. Zatim ide do raskršća s glavnom cestom Vodnjan – Barban, pa skreće desno po asfaltu u brdo i vraća se u Divšiće.

Sudjelovanje je besplatno, predbilježba obvezna na info@tzmarcana.com ili na broj 052 / 823 696, najkasnije do petka, do 15 sati. Mole se sudionici da dođu na vrijeme i da obavezno imaju kacigu. Mogućnost najma bicikla i kacige (10€) na telefon 091 526 0180 i mail sergio.perusko@gmail.com, također do petka 10. studenog. Za sigurnost bicikliranja pobrinut će se DVD Marčana.

foto ids buje

IDS Buje predstavio kandidate za izbore: Za uređen, zelen i siguran grad pun života

Edi Radeticchio - Foto PD Glas Istre

PD Glas Istre organizira u petak predavanje o opasnostima u planinama